Kaikille tuotteille on voimassa normaali takuu. Mahdollisen valmistusvirheen vuoksi rikkoontuneet tuotteet voi vaihtaa maksutta. Mikäli huomaat tuotteessa puutteita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
ASIAKASPALVELU
Usein kysytyt kysymykset
Olisiko näistä apua?
Minne toimitatte tuotteita?
Toistaiseksi myymme tuotteita verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli sinulla on tarve tilata ulkomaille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Mikäli haluat peruutta tilauksesi tai huomasit tilausvahvistuksessa jonkin virheen, tulee sinun ottaa yhteyttä sähköpostiimme asiakaspalvelu@trainershop.fi. Vaihtoehtoisesti voit vastata suoraan saamaasi tilausvahvistukseen.
Milloin saan pakettini
Toimitusaikamme on tyypillisesti pienempien varastotuotteiden osalta 1-2 arkipäivää tilauksesta. Tilaustuotteiden osalta toimitusaika voi olla kuitenkin pitempi, tyypillisesti n. 2 viikkoa. Ilmoitamme aina, kun tuote on lähtenyt matkaan ja toimitamme samalla seurantakoodit, joilla voit seurata pakettisi kulkua. Arvion yksittäisen tuotteen toimitusajasta näet tuotesivulta.
Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?
Tuotteillamme on 14 vuorokauden täysi vaihto- ja palautusoikeus, mutta palautuksen lähetyskustannuksista vastaa ostaja. Mikäli haluat vaihtaa/palauttaa tilaamasi tuotteen, ilmoitathan siitä etukäteen, jotta voimme ilmoittaa palautusosoitteen ja sopia hyvityksestä.
Lähetyksestäni puuttuu tuote. Mitä teen?
Pyrimme maksimaaliseen tarkkuuteen, mutta joskus voi sattua pakkausvirhe. Mikäli tilauksesta puuttuu jokin tuote, ilmoita pikimmiten asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa tuotenimi ja tilauksen numero. Tutkittuamme asian lähetämme sinulle puuttuvan tuotteen nopeasti. Jos sattuisi että tuotetta ei jostain syystä enää löydy, hyvitämme tuotteen hinnan sinulle.
Onko tuotteilla takuu?
Asiakaspalvelu
Jäikö vielä kysyttävää? Ole yhteydessä ja jutellaan lisää.